Využívajte svoj profil naplno I. časť
Počet pozretí 805
Založte si svoj profil na našich stránkach a využite mnoho funkcií, ktoré Vám spríjemnia nakupovanie, a navyše majte všetko pod kontrolou, prehľadne a na jednom mieste. Začiatok je veľmi jednoduchý a založenie zákazníckeho profilu Vás samozrejme k ničomu nezaväzuje. Stačí pre začiatok pri registrácii vyplniť niekoľko svojich údajov a potom len využívať benefity a funkcie Vášho profilu.
Ako sa zaregistrovať
Vpravo hore u nákupného košíka kliknite na panáčika s ikonkou plus a nadpisom Registrovať. Potom vyplňte informácie na registračnej stránke, ktorú môžete vidieť na obrázku nižšie. Prihlasovať sa budete pomocou emailu a hesla, ktoré vyplníte hneď v úvode.
Potom budete pokračovať Vašim menom, priezviskom a adresou. Tieto údaje sú pre nás potrebné, keďže vďaka nim môžeme rýchlo a bez problémov vybavovať Vaše objednávky a sú preto pre registráciu povinné. Vaše mobilné telefónne číslo povinne nevyžadujeme, avšak je dobré ho tiež uviesť. Všetci naši dopravcovia Vás pomocou textovej správy informujú o doručení zásielky a keď si necháte tovar pripraviť na niektorú z našich predajní, tak Vás o tom textovou správou informujeme tiež.
Na záver si prečítajte naše podmienky ohľadom spracovania Vašich osobných údajov a ak s nimi súhlasíte, tak ich odsúhlaste, zaškrtním tlačidla, že nie ste robot :-) a kliknite na magické tlačidlo "Registrovať". Nezabudnite pre aktiváciu Vášho profilu ešte vstúpiť do Vami registrovaného emailu a overiť kliknutím na priložený link, že chcete Váš profil využívať. Teraz je všetko v poriadku a Vy sa môžete prihlásiť.
Aké funkcie môžem využívať vo svojom profile
Po Vašom prvom prihlásení a kliknutím na Vaše meno sa Vám zobrazí prehľadné menu s možnosťami, ktoré si môžete zvoliť a patrí medzi ne: Úprava osobných údajov, ktoré ste zadávali počas registrácie, Súpis Vašich objednávok, Vaše zoznamy produktov a Vami obľúbené produkty. Menu s možnosťami môžete vidieť na obrázku nižšie.
Úprava osobných údajov - využite viac adries
Ak sa od Vašej registrácie niečo zmenilo, nie je nič jednoduchšie, než vybrať v menu podľa obrázka vyššie "Úpravu osobných údajov" a všetky zmeny zaniesť. Určite tu, ale skôr oceníte možnosť v spodnej časti stránky, a to vloženie niekoľkých adries pod Váš profil. Potom si pri objednávaní môžete veľmi jednoducho vybrať adresu, na ktorú budete chcieť tovar poslať. Najčastejšie je adresa domov, adresa do práce alebo napríklad aj do nejakého Vášho rekreačného objektu. Naši dopravcovia nemajú problém s doručením nikde :-).
Moje objednávky
Jedna z najdôležitejších funkcií je správa Vašich objednávok a prezeranie si ich stavu. Tu máte históriu všetkých Vašich objednávok prehľadne pri sebe. Môžete si napríklad overiť veľkosť podprsenky, ktorá Vám sedí a rada by ste si ju po roku opäť kúpila.
Ďalšie funkcie sú možnosti opakovania platby kartou, ktorá Vám z nejakého dôvodu neprešla, alebo ju chcete uskutočniť neskôr. Veľmi praktická je tiež možnosť sledovania, kde sa Váš balík práve nachádza. Táto funkcia je momentálne dostupná u dopravcov DPD a Inti. Veríme, že sa čoskoro pridá aj Česká pošta. Nemusíte mať však obavu, všetko dôležité Vám posielame samozrejme tiež emailom, alebo textovou správou, ak máte vložený Váš telefónny kontakt.
Stav Vašich objednávok
Na záver by sme ešte radi trochu viac vysvetlili statusy, ktoré sa objavujú v zákazníckom účte u Vašich objednávok a zároveň Vám v priebehu ich zmeny chodia emailom. Pri odoslaní Vašej objednávky Vám na email príde potvrdenie, že je objednávka v našom systéme zaregistrovaná spoločne s jej súhrnom.
U takejto objednávky naskočí automaticky status Čakanie na vybavenie. Potom, čo si Vašu objednávku vezmú do parády kolegovia zo skladu, tak skočí status Vybavuje sa, čo znamená, že sa jednotlivé kusy pripravia zo skladu na jedno miesto, kde sa doplnia o faktúru a následne zabalia. Potom, čo si balíčky vyzdvihne Vami vybraná dopravná spoločnosť sa status zmení na expedovanie. To znamená, že je balíček na ceste k Vám o čom Vás tiež okrem nás informujú samotný dopravcovia pomocou emailu a sms správy.
Väčšina dopravcov vás informuje o predpokladanom dátume o doručení a spravidla s doručením môžete počítať druhý deň po tom, čo ste od nás dostali správu o zmenu statusu na expedovanie.
Snažíme sa, aby pre Vás boli nákupy na našom internetovom obchode radosť a nie starosť. Preto keby ste sa chceli na čokoľvek opýtať, alebo mali počas nákupného procesu, akúkoľvek nejasnosť kontaktujte nás prosím na našom emailu klub@oxalisdessous.cz a my Vám s radosťou všetko objasníme.
Nový komentár